Saturday, November 19, 2005

容祖兒-小天使
待我好不會保留
不休假暖夏到深秋
飛走的歲月心酸牽掛感受
閱纜自你這一對手

未變改一臉溫柔
感激你我願說出口
溫馨的鏡頭笑臉神情都像透
多相親更有時像摯友

陪我去走 自昨日蕩韆鞦
到那積雪漸厚 到我有點成就
全也是你兩手無聲卻在背後
能贏盡多少豐收 遍踏地球
難及在你身邊更富有

是昨天相裏飄浮
花園裏笑著砌沙丘
當思憶倒流縱是平庸得像我
如小小天使你懷內佔有

陪我去走 自昨日蕩韆鞦
到那積雪漸厚 到我有點成就
全也是你兩手無聲卻在背後
能贏盡多少豐收 遍踏地球
難及這份愛直到永久 從前伴著盪韆鞦
到那積雪漸厚 到我有點成就
全也是你雙手默默在我身後
能贏盡多少豐收 遍踏地球
難及在你身邊更富有
The song above is very nice, though it's in cantonese. You want the song?ask me(=
mcq!i hardly did any.=/ And yar, new template.
Hmmm. are you guys free on wed for lunch?Our big feast remember?can we make it on wed?please. contact siewcheng! or me.(=

I went far east square with mum just now, had yummy japanese ramen(=.
There are so many many things that I want to do, like meet up with room, kbox with wingyi, outings with them. But i think i can only do that when I'm baack from prague and hong kong.And yar, shirs, if you're reading this, the 10 bucks. don't forget!!(=
alrighty,tata

You are my King, always and forever!(=